#21 WIOSENNY VIANEK - RECENZJA PRÓBEK POLSKICH KREMÓW


pink

Witajcie Kochani! Po intensywnym weekendzie wracam z nowościami, które otrzymałam dzięki współpracy ze sklepem internetowym SPA DOMOWE w którym znajdziecie wyjątkowe, naturalne, eko kosmetyki dla kobiet, mężczyzn i dzieci przeznaczone do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

Vianek to polska marka kosmetyków naturalnych, przeznaczony do dystrybucji na rynek masowy. Dedykowana kobietom w każdym wieku, o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych. Są to połączenia starannie dobranych składników, urzekających zapachów i oryginalnego zdobnictwa opakowań, który tworzy niezwykły charakter marki.

Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Cirsium Eriophorum Extract, Panthenol, Coco-caprylate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Sodium Alginate, Allantoin, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Citrus Limonum Peel Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.

pink


Co dostałam? Intensywnie łagodzący krem do pielęgnacji wrażliwej, podrażnionej cery, skłonnej do alergii i zaczerwienienia. Bogaty w nawilżające i odbudowujące barierę wodno-lipidową oleje z pestek winogron, słonecznikowy, kokosowy. Zawiera także ekstrakt z ostrożenia, który regulując funkcje skóry, zapewnia jej nocną regenerację oraz przywraca właściwy koloryt. Dodatek panthenolu i alantoiny przynosi ukojenie, redukując uczucie napięcia i dyskomfortu.

Czy zdecyduje kupić większe opakowanie? Zdecydowanie tak! Po przebudzeniu moja skóra była głęboko nawilżona i gładka. Zaczerwienienia zniknęły, a cienie pod oczami są znacznie mniej widoczne. Zazwyczaj po nałożeniu kremu na noc moja skóra rano jest tłusta i strasznie się świeci, ale nie tym razem. Dzięki gęstej i mimo składu "nietłustej" formule ani śladu po zalegającym nadmiarze sebum. 

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera Seed Oil, Zinc Oxide, Helianthus Annus Seed Oil, Titanium Dioxide, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, CI 77492, Cetearyl Alcohol, Echinacea Purpurea Root Extract, Stearic Acid, Hydroxystearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Phytic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, CI 77491, CI 77499, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.

pink


Co dostałam? Lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu), chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicają koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. Dzięki zawartości składników nawilżających (m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej) i łagodzących, krem może być aplikowany samodzielnie lub stanowić świetną bazę pod inne kosmetyki kolorowe.

Czy zdecyduje się kupić większe opakowanie? Raczej nie, dlatego że mam już swój ideał spośród kremów BB ale moja siostra zażyczyła sobie właśnie ten na urodziny. Ma świetną kremową konsystencje, która wpasowuje się w koloryt twarzy. Jest lekki, naturalny i nawilżający - idealny dla każdego rodzaju skóry.



Kolejne próbki postanowiłam przekazać znajomym, którzy będą mieli okazje przetestować je i napisać kilka słów, które później przeniosę do posta. Pomyślałam że to będzie fajna i odmienna forma recenzji. Wpis ukaże się za tydzień, także bądźcie czujni!

Aqua, Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glycerin, Cichorium Intybus Root Extract, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Lecithin, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Lilial, Coumarin.

orange


Lekki krem odżywczy Vianek do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Szybko się wchłania, ułatwia nałożenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminy oraz inulinę ekstrakt z korzenia cykorii, wykazuje działanie ochronne, antyoksydacyjne i łagodzące. Olej z pestek moreli i lecytyna sojowa wzmacniają barierę lipidową, zapobiegając przeznaskórkowej utracie wody.

Aqua, Glycine Soja Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Hippophae Rhamnoides Oil, Glyceryl Stearate, Glycerin, Humulus Lupulus Cone Extract, Mel Extract, Persea Gratissima Butter, Lecithin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Cera Alba, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal.

orange


 Bogaty w składniki odżywcze krem do twarzy na noc pozwala zregenerować każdy rodzaj cery. Zawiera olej sojowy, z pestek moreli, rokitnikowy, a także masło avocado, wosk pszczeli i lecytynę sojową. Uzupełnia niedobory lipidów, wzmacnia strukturę skóry i przywraca jej właściwy poziom nawilżenia. Ekstrakt z szyszek chmielu zwiększa przyswajalność składników odżywczych do głębszych warstw naskórka.

Aqua, Glycine Soja Oil, Coco-Caprylate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Humulus Lupulus Cone Extract, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Lecithin, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal.

orange


Krem intensywnie pielęgnujący okolice oczu Vianek, zawiera składniki o działaniu odżywczym. Olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Krem może być stosowany pod makijaż.

Znacie produkty Vianka? Jeśli nie, zapraszam na stronę dystrybutora internetowego Spa Domowe. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ich ofertą. 

You May Also Like

20 komentarzy

  1. Lubię produkty Vianek ale raczej znajome są mi te do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi zupełnie nie, muszę nadrobić :)

      Usuń
  2. Z vianka nie miałam nic jedynie z ich siostrzanych marek :) ja np nie umiem po próbkach ocenić czy kupię dany produkt chyba że mam ich dużo oczywiście mówię o kremach, natomiast podkład już tak. Za kremami BB nie przepadam ale CC lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten kremik do twarzy z chmielem i miło wspominam, całkiem możliwe że kupię go ponownie :) Dobrze się sprawdzał, przeciekawie pachniał i ten kolor.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super, kumpela spróbowała i na pewno zamówi większy :)

      Usuń
  4. Ma bardzo ładne opakowania :)
    Nie testowałam, ale chętnie bym wypróbowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, żadnego z tych produktów, ale krem zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firme znam ale kremików nie znam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam masło do ciała. Zapach był kiepski, ale działanie cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zapachy mało intensywne ale działanie mistrzowskie :)

      Usuń
  8. Czytałam o ich kosmetykach, ale sama jeszcze nie miałam okazji stosować. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! sprawdzają się u wszystkich :)

      Usuń
  9. Kosmetyki Vianek ciekawią mnie od dłuższego czasu! Zbierają tyle pozytywnych opinii, że koniecznie muszę je wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawia mnie te kosmetyki,ale po jednej próbce ciężko byłoby mi ocenić,czy produkt daje taki efekt jakiego oczekuje i zdecydować potem o zakupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwracam uwagę na rzeczy takie jak kosystencja, skład i czy nie zostawia lepkich śladów na skórze :) tutaj wszystko grało wiec oceniam na duży +

      Usuń
  11. Nigdy nic nie próbowałam z tej firmy! Pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Użyłam dzisiaj tego łagodzącego na noc i jestem zachwycona! Miałam bardzo podrażnioną skórę, od razu zmniejszyły się zaczerwienienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!