#25 MŁODY JĘCZMIEŃ W PORĘCZNYCH SASZETKACH I TABLETKACH - CZYLI JAK UŁATWIŁAM SOBIE ŻYCIE


Witajcie Kochani! Jakiś czas temu podjęłam się akcji testowania MŁODEGO JĘCZMIENIA FORTE SLIM od firmy AVETPHARMA. O pozytywnych skutkach mojego "doświadczenia" później, najpierw kilka zdań na temat tej niezwykłej rośliny... Mogłoby się wydawać, że omawiana roślina jest po prostu kolejnym „hitem” – kolejnym wytworem dzisiejszych czasów, który promowany jest przez producentów w celu zapewnienia sobie jak największych zysków, ale sam jęczmień znany jest już od tysięcy lat ze swoich odżywczych właściwości - już w Starożytnym Rzymie gladiatorzy używali go w swojej diecie. Młody jęczmień zawdzięcza swój kolor bardzo wysokiej zawartości chlorofilu, czyli jedynej płynnej energii słonecznej. Regularne picie drinków chlorofilowych daje skórze oliwkowy opalony odcień. Jego cząsteczki są uderzająco podobne do cząsteczek hemu, występujących w ludzkiej krwi. Uzdrawia nasze narządy, oczyszcza je, a nawet niszczy wielu wrogów żyjących w naszym wnętrzu, takich jak chorobotwórcze bakterie, grzyby, komórki rakowe i inne. 

Składniki: błonnik jabłkowy (błonnik pokarmowy 60%), błonnik owsiany (błonnik pokarmowy 80%), błonnik żytni(błonnik pokarmowy 30%), skoncentrowany proszek ananasowy zawierający 35% soku z ananasa, ekstrakt  z młodego jęczmienia (Hordeum vulgare), fruktooligosacharydy,  ekstrakt z liści morwy białej DER 10:1, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy(Citrus aurantium) standaryzowany na 6% p-synefryny, substancja przeciwzbrylająca – dwutlenek krzemu,  chlorek chromu (III) (chrom).

Suplement diety został opracowany z myślą o osobach dorosłych, które dbają o kontrolę masy ciała oraz prawidłowy poziom cukru we krwi. Suplement diety zawiera: 1000 mg ekstraktu z młodego jęczmienia, oraz skoncentrowany proszek ananasowy, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom. Sproszkowany jęczmień idealnie komponuje się w zielonych koktajlach, a zwłaszcza w połączeniu ze słodkimi owocami. Młody jęczmień nie ma też aż tak mocno wyczuwalnego zapachu jak spirulina, małą jego ilość udaje się więc też zamaskować i ukryć w koktajlu, tak że go nie będzie wyczuwalny także zapachowo. Zielone mieszanki z jego dodatkiem zyskują na wartości, ponieważ  to około 30-40% białka i masa wartości odżywczych. Zielony koktajl ze sproszkowanym jęczmieniem, staje się więc pełnowartościowym posiłkiem. 


ZIELONY KOKTAJL 
  • 1 garść szpinaku
  • 1 jabłko
  • 1 pomarańcza
  • ½ awokado
  • 1 saszetka młodego jęczmienia
  • 1 szklanka wody
Zmiksować wszystkie składniki do uzyskania jednolitej konsystencji.

MŁODY JĘCZMIEŃ Z BANANEM
  • 1 dojrzały banan
  • 1 saszetka młodego jęczmienia
  • 1 szklanka wody
Zmiksować wszystkie składniki do uzyskania jednolitej konsystencji.



Co zawiera zielony proszek?
  1. Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
  2. Błonnik, pomaga w walce z nadwagą, pobudza metabolizm i zapobiega niestrawności oraz zaparciom. Poza tym jest doskonałym źródłem składników mineralnych i wielu witamin. Zawiera tak dużą zawartość cennych dla organizmu składników, że zaliczany jest nawet do tak zwanej super żywności. 
  3. Ekstrakt z liści morwy białej może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka.
  4. Ekstrakt z młodego jęczmienia, zawiera cenne składniki odżywcze, przyczynia się do ochrony antyoksydacyjnej komórek i tkanek organizmu.
Młody jęczmień nie zawiera glutenu, więc osoby unikające go ze względu na celiakię czy inne choroby nie muszą się  martwić.

skład: wyciąg z młodego jęczmienia (Hordeum vulgare) DER 25:1, substancja wypełniająca – celuloza mikrokrystaliczna, wyciąg z owoców gorzkiej pomarańczy standaryzowany na 6% p-synefryny, nośnik - sól sodowa karboksymetylocelulozy, substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych, substancja przeciwzbrylająca – dwutlenek krzemu, substancja glazurująca - hydroksypropylometyloceluloza, substancja przeciwzbrylająca – talk, substancja wiążąca – sorbitol, emulgator – lecytyna sojowa, barwnik – chlorofil, chlorek chromu (III), D-biotyna.

Młody jęczmień w tabletkach jest najbardziej doceniany wśród osób, które całkowicie nie tolerują smaku soku. Suplement diety zawiera dużą dawkę wysoko skoncentrowanego wyciągu z młodego jęczmienia, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom. Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera naturalne składniki odżywcze, wspiera witalność i energię organizmu. Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Składnik
Zawartość
w 1 tabletce
%
ZDS*
Zawartość
w 2 tabletkach
%
ZDS*
Ekstrakt z młodego jęczmienia (Hordeum vulgare)
W przeliczeniu na suszony młody jęczmień:
350,00 mg
8750,00 mg
**
700,00 mg
17500,00 mg
**
Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy
Zawartość p-synefryny 6%
25,00 mg
1,50 mg
**
50,00 mg
3,00 mg
**
Biotyna
25 µg
50
50 µg
100
Chrom (III)
20 µg
50
40 µg
100

* ZDS – Zalecane Dzienne Spożycie
Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia. Suplement diety nie może być stosowany jako zamiennik zróżnicowanej diety. Nie stosować w przypadku nadwrażliwości lub uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Preparat nie jest przeznaczony do stosowania u dzieci, kobiet w ciąży i karmiących piersią oraz osób leczonych na nadciśnienie.

Podsumowując, młody zielony jęczmień to roślina używana od lat. W jej składzie znajdziemy wiele witamin, minerałów i związków, które pozytywnie wpływają na nasz organizm. Podczas stosowania zauważyłam wyraźną poprawę samopoczucia oraz powrót siły i energii. Ponadto mam wrażenie że uregulowałam stan przemiany materii a kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła. Po wynikach okazało się że niema śladu po niechcianym cholesterolu. Jako  specyfik z medycyny naturalnej może okazać się rośliną której właściwości będą działać zbawiennie na Twój organizm. Jak najbardziej polecam!

You May Also Like

22 komentarzy

  1. Słyszałam już o właściwościach młodego jęczmieniu. Swoją drogą polecali mi go nawet na laktacje :P Mam zamiar kiedyś zrobić sobie z nim kurację, uważam ze warto . Fajny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piję młody jeczmień i choć w smaku jest ochodny gdy pije sie go tylko z woda to poza tym jest całkiem okej :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również piję młody jęczmień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę chyba go w końcu kupić, tyle dobrego robi. A jak smakuje po zmiksowaniu z bananem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszny! Prawie w całe go nie czuć :)

      Usuń
  5. Muszę sobie kupić jęczmień w tabletka, bo tego w formie proszku nie mogę pić :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubiłam tego smaku ;) Zdecydowanie wolę wersję w tabletkach ;)
    Przesyłam buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i używam należy pamiętać aby stosując jęczmień nie używać metalowych narzędzi, np łyżki ;) bo to szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie szał na wszystkie super food raczej omija :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  10. W tabletkach bardzo wygodny :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja omijam suplementy szerokim łukiem od zawsze. Stawiam na zdrową zbilansowaną dietę, tak jest według mnie zwyczajnie zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam go doskonale, zużyłam chyba ze 3 opakowania tego specyfiku. Teraz kupuję czysty młody jęczmień bez dodatków po pół kg

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam sporo o młodym jęczmieniu, ale nadal się powstrzymuje, bo chociaż słyszałam, że osoby z uczuleniem na gluten też mogą go zażywać to jednak nadal się "cykam".

    OdpowiedzUsuń
  14. My chyba również zdecydujemy się na jego zakup :) Bardzo ciekawy wpis :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomoc w walce z cholesterolem brzmi kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, muszę koniecznie zacząć go stosować!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wygląda zbyt smacznie :D
    Nie stosowałam nigdy młodego jęczmienia. Ale może czas to zmienić, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba sama muszę się zaopatrzyć w coś takiego ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba sobie to kupię, ostatnio zaczęłam chodzić na siłownię ;)
    Zapraszam do mnie
    http://13hacks.blogspot.com/2017/04/12-eye-make-up-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie Twój przepis na zielony koktajl :) Co do młodego jęczmienia to jeszcze go nie wypróbowałam, ale muszę to zmienić :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi młody jęczmień nie podszedł w smaku, na szcześie są tabletki ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!