#15 KOKTAJL Z BANANEM, MALINAMI I ZIELONYM DODATKIEM



Witajcie moi Drodzy! Dziś goszczę z nowym pomysłem na szybkie i zdrowe śniadanie idealne dla tych którzy tak ja lubią rano mają problemy z jedzeniem obszernych śniadań. Przygotowałam sobie koktajl z trzech prostych składników - jednego banana, garści mrożonych truskawek i łyżeczki młodego jęczmienia, który jest nowością w mojej diecie. Wszystkie te wszystkie proste składniki działają zbawiennie na nasz organizm, jak? 


1. Truskawki -  właściwości odżywcze i lecznicze truskawek są nie do przecenienia. Działają dobroczynnie na serce: obniżają poziom cholesterolu i ciśnienie tętnicze. Są wskazane dla osób z nadwagą i otyłych. Zawarte w truskawkach minerały i witaminy korzystnie wpływają na włosy.

2. Banany -  to owoce, które zawierają wiele składników mineralnych i liczne witaminy, są przede wszystkim skarbnicą potasu. Banany pomogą także na dolegliwości żołądkowe. Mogą także przyczynić się do obniżenia poziomu cholesterolu. Wszystko dzięki sporej zawartości pektyn czyli rodzaju błonnika pokarmowego.

  3. Młody jęczmień -  swoją popularność zawdzięcza dużej zawartości błonnika oraz swoim naturalnym właściwościom odchudzającym, które ułatwiają utratę kilogramów. Wspomaga pracę jelit, oczyszcza z toksyn i zanieczyszczeń. Zawarty w nim chlorofil wspomaga także utrzymanie równowagi kwasowo-zasadowej, która sprzyja utrzymaniu odpowiedniej wagi. Dostarcza organizmowi wielu składników odżywczych takich jak minerały i białka


Wszystkie składniki wystarczy zblendować i dodać odrobinę mleka. Smakuje pysznie, a dzięki młodemu jęczmieniowi działa zbawiennie na nasz układ trawienny. Znajdziecie go na stronie LONGVERTI - polskiego producenta zdrowej żywności i organicznych suplementów diety. Ich firma powstała z pasji do zdrowego stylu życia. Jest połączeniem doświadczeń ludzi z różnych kręgów – medycyny, fitnessu, zielarstwa, oraz biznesu. Ściśle kontrolują każdy etap produkcji. a ich produkty pochodzą wyłącznie z upraw ekologicznych.




 Używacie młodego jęczmienia w swojej diecie?
 Dajcie znać w komentarzach!
💬

You May Also Like

15 komentarzy

  1. Nie używałam jeszcze jęczmienia w diecie, ale ma dużo plusów, aby go stosować ;) Bardzo fajnie wygląda ten koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam jęczmienia. Dopiero powoli oswajam się z takim zdrowym jedzonkiem, więc z chęcią zainspiruję się takim przepisem na koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys piłam to z woda i o mało nie zwymiotowałam od teraz daje tylko do potraw i zup <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smak faktycznie nie dobry, dlatego warto połączyć z czymś smacznym :)

      Usuń
  4. Młodego jęczmienia jeszcze nie miałam, za to do koktajli lubię dodawać spirulinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spirulinę też stosuje, świetna sprawa :)

      Usuń
  5. Używam go i Uważam że działanie ma dobre, natomiast należy pamiętać że nie wolno mieszać go metalową łyżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz że nie wiedziałam? dzięki za informacje :)

      Usuń
  6. Uwielbiam koktajle, zwłaszcza na bazie banana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie koktajle, proste i sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pijam koktajli, ale jestem pewna, że Twój smakował wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smacznie :) Młodego jęczmienia jeszcze nie stosowałam, a słyszałam, że jest super pomocny w utracie wagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!