#22 BEAUTY UK - POLSKO-BRYTYJSCY PRZYJACIELE


Witajcie! Dziś post o najnowszych łupach od BEAUTY UK marce, która została założona w Wielkiej Brytanii a rozwija się także w Polsce. Wyróżnia się niezależnym charakterem i wyczuciem najnowszych trendów, prosto ze świata show-biznesu i mody. Rozbudowane i niezwykle barwne portfolio marki obejmuje nowoczesne i dostępne cenowo produkty, które zostały stworzone po to by cieszyć każdą z kobiet. Beauty UK w fantastyczny sposób łączy styl i wiodące trendy mody z kreatywnością, wysoką jakością oraz dostępnością cenową. Markę docenia wiele klientów na rynkach całego świata - produkty są obecnie dostępne w ponad 50 krajach.



Jedna z najlepiej sprzedających się pomadek na terenie całej Wielkiej Brytanii obejmująca aż 13 różnych odcieni o mocnej pigmentacji. Przy malowaniu ust sunie gładko i aplikuje się bez najmniejszych zarzutów. Wygodne małe opakowanie mieści w sobie wiele niespodzianek. Aby je odnaleźć wystarczy przekręcić górną częścią zatyczki i skorzystać z balsamu - super opcja aby dodać ustom jeszcze więcej wyjątkowego i nasyconego koloru. 




Urzeknij wszystkich rzęsami w niezwykłym kobaltowym kolorze, czasem warto dla odmiany połączyć niebieski tusz z czarnym lub brązowym, dzięki takiemu zabiegowi niecodzienne połączenie koloru będzie widoczne przy promykach słońca padających na powieki - świetna alternatywa dla tych, którzy przełamują panujące standardy i lubią zaszaleć ze swoim makijażem!



Pierwsze co rzuca się w oczy a raczej w nos, to cudowny owocowy zapach. Drugie, to gładka, lekka formuła pomadki pozwalająca na precyzyjne rozprowadzenie produktu po ustach. Po upływie kilkunastu sekundach czuć jak pomadka zastyga, dzięki czemu pozostaje na ustach przez długi czas. W swojej palecie barw posiada aż 8 niezwykłych odcieni. Dzięki niezwykłej formule pozostawia na ustach prawdziwie matowy efekt. 





Idealna pigmentacja, bogata paleta kolorystyczna, świetna i łatwa aplikacja - to zdecydowane zalety tego produktu. Najlepszy róż jaki do tej pory miałam! Gwarantuje piękny i promienny makijaż, w dodatku nie osypuje się po twarzy. Poręczny aplikator i nowoczesne opakowanie gwarantuje równomierne i prawidłowe rozłożenie produktu dostępnego w aż 5 odcieniach.



Znacie markę BEAUTY UK? Wpadł Wam w oko któryś z artykułów? 
Jeśli tak, zapraszam do zapoznania się z ich ofertą oraz na facebookowy fanpage: 

You May Also Like

18 komentarzy

  1. Totalnie nieznana mi marka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków...ciekawie się prezentują :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam ale róż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z ich fantastyczną ofertą :)

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy, ale zaciekawiła mnie ta pomadka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki kompletnie. Ciekawi mnie ta matowa pomadka 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę oczywiście znam, ale jeszcze nie miałam okazji nic od nich testować :) Przyznam jednak, że mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka jest mi kompletnie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KOmpletnie nie znam ! Ale te pomadki mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej i tej marce póki co nie jestem skuszona bo mam sporo kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę, póki co mam spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcienie pomadek matowych wyglądają obłędnie. Ale przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej marce. Przyjemny blog. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/fashionmiacom-review.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znalam, ale kolory cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!