#20 PROJEKTOGRAM - CZYLI MÓJ PROJEKT PODUSZEK DLA NIEJ I DLA NIEGO


Witajcie Kochani, jakiś czas temu miałam okazję zaprojektować swoje poduszki ze strony PROJEKTOGRAM i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Są to 2 Mini kwadratowe poduszki idealne do spania ale także jako element dekoracyjny. Samo projektowanie sprawiło mi dużą radość, mogłam wybierać w dowolnych zdjęciach, grafikach oraz napisach znalezionych w internecie. Mimo dużych różnic w rozdzielczości wybranych przeze mnie obrazków projektogram poradził sobie świetnie z tym zadaniem. Do wyboru miałam wersję z 9 i aż 25 zdjęciami. Zdecydowałam się te pierwszą. W efekcie końcowym przygotowałam dwie, dla mnie i mojego chłopaka. Chcesz wiedzieć Jak zaprojektować swoje dzieło? Otóż niema nic prostszego! Tutorial dostęony tutaj: https://www.projektogram.pl/film.php


Myślałam że nadruki będą "naklejone" na materiał, tymczasem są one spojone wraz z materiałem i nie różnią się w dotyku od fragmentów niezadrukowanych. Muszę przyznać, że końcowy efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Wydrukowane na materiale fotografie prezentują się bardzo ładnie i mają idealnie odzwierciedloną kolorystykę. 


Niepotrzebnie bałam się o jasne kolory, byłam przekonana że idealna biel będzie szybko się brudzić i długo wahałam się nad kolorem tła, tymczasem projektogram pomyślał za mnie i zrobił poduszkę z wolno brudzącego się materiału, który jest w lekkim odcieniu ecru.


Zobaczysz jak łatwo zaprojektujesz poduszkę ze zdjęć z Instagrama, Facebooka, dysku komputera lub telefonu. W podobny sposób stworzysz plakat ze zdjęciami, ramkę, torbę, kwadratowe zdjęcia, polaroidy. Stwórz swoje małe dzieło ze swoich ulubionych zdjęć dla siebie lub w prezencie dla bliskich. Czas przygotowania dowolnego produktu to 3-5 dni roboczych. Czas wysyłki to dodatkowo 1-2 dni robocze. Świetna rzecz na prezent, oraz dekorację Twojego mieszkania! 


Zainteresowanych zapraszam na stronę:

You May Also Like

27 komentarzy

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej stronce, ale już mi się podoba! Ogólnie Twoje projekty bardzo ciekawe. Jeżeli mam się przyznać, to jednak bardziej podoba mi się ta dla Twojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądne do nich, może nie na prezent ale coś dla siebie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te poduchy, podoba mi się opcja własnego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat o tym jeszcze nigdy nie słyszałam, ale to serio może być fajny prezent, taka spersonalizowana podusia :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Świetne poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże wygodnie byłoby spać na oryginalnej poduszce własnego pomysłu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i przydatny wpis !
    Będę zaglądać tu częściej :-)
    Pozdrawiam

    p.s piękne są te poduszki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu ale pięknie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Świetnie wyglądają :* nie słyszałam nigdy o takiej stronce.
    Zapraszam:MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czad! Koniecznie muszę wejsć na tę stronę :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne poduszki, chciałabym bardzo!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nei słyszałam o tym!
    Extra post

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Bardzo mi się podoba Twój projekt :) Sama bardzo lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna koncepcja :D Super opcja żeby zrobić komuś oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne poduszki:) Widać, że jakość jest na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam poduszki, a tego rodzaju nie mam w swojej kolekcji! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!