#19 NOWOŚĆI OD GOLDEN ROSE - matowe pomadki i puder do brwi


Witam Wszystkich! Dziś pokaże wam moje nowości od Golden Rose, marki która charakteryzuje się świetną jakością kosmetyków o niskich cenach. Oferta obejmuje kosmetyki kolorowe, akcesoria do makijażu oraz lakiery do paznokci. Producentem kosmetyków jest Erkul Cosmetics, jeden z pięciu największych producentów na świecie. Kosmetyki eksportowane są do ponad 90 krajów na pięciu kontynentach. GR od ponad 30 lat pomagają kobietom na całym świecie uzyskać upragniony wygląd, podkreślać naturalne atuty ich urody, zmieniać styl i podążać za trendami. Znani są wszystkim z racji łatwej dostępności - można ją dostać stacjonarnie w hipermarketach oraz dużych i mniejszych drogeriach. 



GOLDEN ROSE 
MATTE LIPSTICK CRAYLON 
| około 11 zł. |

Jestem w posiadaniu dwóch kredek do ust z serii matte lipstick craylon - jestem nimi zachwycona! Wcześniej nie byłam zwolenniczką malowania, a teraz nie wyobrażam sobie wyjść na spotkanie bez koloru na ustach. Pomadki są naprawdę świetne! Gładko suną po ustach a kolory są przepiękne, więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Przy odpowiedniej pielęgnacji nie wysuszają i są bardzo trwałe

 

Pierwszą z kredek jaką zakupiłam, jest odcień 21, który bardzo przypadł mi do gustu. Jest to połączenie romantycznej czerwieni z delikatnym brązem. Idealna dla wszystkich tych którzy lubią klasyczne i stonowane kolory. Pięknie komponuje się z białymi i czarnymi ciuszkami. 


Drugą, zakupiłam dziś - tym razem zdecydowałam się na jaśniejszy i świeży różowo-fioletowy odcień. Padło na kredkę o numerze 10.  Kolorek idealny na wyjścia w ciepłe wiosenne dni!


TEMPERÓWKA
GOLDEN ROSE
| około 5 zł |

Jedynym minusem kredek jest to że wymagają częstego temperowania, które jest bardzo kłopotliwe. Początkowo używałam zwykłej kredki do grubych bambino ale przy struganiu z kredki schodził kolorowy sztyft, więc zdecydowałam się zainwestować w temperówkę od Golden Rose, która jest przeznaczona stricte do tych i cieńszych kredek. Niestety okazało się że efekt jest dokładnie taki sam. Po każdym użyciu jest upaćkana a kolor strasznie ciężko schodzi. Fakt, faktem kredka jest już jak nowa ale za to temperówka wygląda jakby miała za sto lat. 


GOLDEN ROSE
EYEBROW POWDER
| około 10 zł |

Golden Rose Eyebrow Powder to puder do okolic brwi stworzony po to, aby w naturalny sposób je wygładzić i podkreślić. Produkt nie osypuje się i jest niezwykle trwały. Wygodny w nakładaniu dzięki aplikatorowi. Jak dla mnie jest to produkt bez wad. Świetnie kryje, można łatwo zakryć luki w brwiach i pięknie wyrysować ich kształt. Myślę że będzie mega wydajny.



Macie swoje ulubione perełki od GR? Lubicie ich produkty?
Dajcie znać w komentarzach!

You May Also Like

24 komentarzy

  1. Co widzę te pomadki w kredce GR to żałuję, że ich jeszcze nie kupiłam :D Moje kuzynki posiadają chyba 4 odcienie i zawsze nimi malują usta. Gdy już w końcu miałam je na liście zakupowej, to wygrałam 6 matowych pomadek z Rimmel (pokazałam je na blogu) i szkoda mi wydawać pieniędzy na kolejne produkty do ust.
    Z Golden Rose używałam lakierów do paznokci. Byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te pomadki u Ciebie na blogu, świetne :) koniecznie spróbuj tych z Golden Rose i daj znac które lepiej się sprawdzają :) lakiery mają świetne, nie zasychaja wiec wielki +. Pozdrawiam Kochana!

      Usuń
  2. Ja mam ochotę na nie ale mam spory zapas produktów do ust ale na pewno na jedną się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te produkty z wyjątkiem temperówki! Na dodatek pomadki mam w identycznych odcieniach i są to moje faworyty spośród Crayon Lipstick Matte. Oprócz nich mam jeszcze 09 i 19 ale 10 oraz 21 to przecudowne kolorki na co dzień i na większe wyjścia. Puder do brwi mam o numerze 106 i jest mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo widzę że mamy podobne gusta! Powiększa swoją kolekcję, wiec następna będzie 19 :) fajnie, że puder wydajny starczy mi na bardzo długo. Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  4. Piękne kolory ale jakoś nie przepadam z matowymi pomadkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta kredka w odcieniu nr 10 😊 Chyba sobie sprawię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kredki są świetnie, sama posiadam z 5 i nie wyobrażam sobie bez nich dnia :D

    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to :D ja również pozdrawiam i idę na bloga :*

      Usuń
  7. Mam dokładnie tę samą pomadkę nr 10 i cień do brwi, ale akurat tego ostatniego nie lubię, bo kupiłam sobie niesłusznie najjaśniejszy kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei najcemniejszy ale daje radę :p

      Usuń
  8. Na pewno mają piękne odcienie. Nie testowałam ich, jednak wiele osób mówi o ich wspaniałej trwałości.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie mam tylko konturówkę i jedną kredką. Muszę kupić płynną matową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek 10 równiez posiadam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie matowe kredki, ale u mnie sprawdzają się one średnio. Szybko znikają oraz wcale nie dają efektu matu, ani nawet satyny - pozostają kremowe. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekt jest świetny. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką opinią. Nie zapominaj o peelingu ust i bazie pod makijaż :)

      Usuń
  12. Lubię matowe pomadki ale ich jeszcze nie miałam ogółnie nie miałam nic z GR

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki :)

    Zapraszam na nowy wpis :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/spring-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mehhh, kusisz niezmiernie swoimi zdjęciami i opisem :D I choć będę się bardzo starać przestawiać na mineralny make up to chyba zakupu pudru i żelu do brwi nie uniknę bo chodzi za mną juz za długo :D Podobnie zachęcająco mówisz o tych kredkach do ust <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te kredki matowe do ust Golden Rose - mam 2 odcienie i myslę o kolejnych :D

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!