#17 PACHNĄCE WOSKI YANKEE CANDLE - COASTAL LIVING


Dziś kurier i dostarczył do mnie moje pierwsze pachnące woski Yankee ze strony candle online, dzięki której mój poniedziałek stał się piękniejszy! Różnorodność wosków jest naprawdę ogromna - wszystkie mają piękne kolory i niezwykłe zapachy. Pierwszym jaki zdecydowałam się użyć jest zapach coastal living - posiada wyjątkowy aromat soli morskiej, kwiatów lawendy oraz kuszącego piżma. Jest niezwykle aromatyczny i przyjemny dla każdego nosa. Będzie idealny na letnie wieczory i poranki - specjalnie dla tych, którzy lubią takie świeże morskie zapachy. 


Czas palenia8 godzin
Typ produktuWosk
Grupa zapachowaFresh
KolekcjaCoastal Living 2017


Woski yankee są niezwykle wydajne, wystarczy odrobina rozpuszczona w kominku zapachowym a całe mieszkanie ogarnie piękny i uspokajający aromat. Jeśli chcemy często zmieniać zapachy najlepiej łamać je po kawałku a gdy się spalą wymieniać na inne. Woski maja swietny design, wiec wkomponują sie w niejedno wnętrze. Jestem ciekawa jak spisze się reszta moich nowych pachnących przyjaciół. W kolejnych postach opiszę następne nowości od candle online - serdecznie zapraszam do zapoznania się z ich niezwykłą ofertą. Znacie któryś z tych wosków? Macie na ich temat jakieś opinie? Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach.






You May Also Like

28 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z tych wosków, ale dzięki tylu pozytywnym recenzjom skłaniam się do ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie maiłam jeszcze tych wosków ale słyszałam, że są świetne i chyba sama ich spróbuję
    zapraszam do mnie, może wzajemna obserwacja? napisz u mnie na blogu
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy kuszą tymi woskami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow uwielbiam ich zapachy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ani jednego z tych wariatów teraz świece pale bo mam kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszą mieć wspaniałe zapachy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają same pozytywne opinie.. Muszę je w końcu sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palę właśnie Garden by the Sea ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię palić woski YC, zazwyczaj mają przepiękne kompozycje zapachową i w kilka chwil zapewniają przepiękny zapach w całym domu. Sea Air mnie zaintrygował!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji nawet powąchać. :c
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję z przyjemnością kochana!

      Usuń
  11. do tej pory nie miałam ani jednego wosku :D mam pełno świec i powoli je zużywam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. interesujące nowości, już dawno nie zamawiałam wosków bo nadal mam sporo do wypalenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te woski. Są całkiem wydajne i mają ciekawe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię wszystko co pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie kusi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam nic z Yankee Candle muszę w końcu coś kupić bo wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak pachną! Ojjj już dawno nie paliłam wosków YC.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zapaszki muszę wypróbować 😄

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam świeczki Yankee! ładne zapachy świeczek są jeszcze w Bath and Body works ;)

    The Classy Nation

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaobserwowałam !
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!