#14 RATUNEK DLA PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ WŁOSÓW - szampony Joanna


Witajcie Kochani! Od jakiegoś czasu używam dwóch szamponów z serii Natura firmy Joanna. Wybrałam je ze względu na ziołowy skład. Moje włosy, z natury bardzo suche po obcięciu zaczęły mieć skłonność do przetłuszczania. Kiedyś myłam je raz na 4/5 dni - teraz niestety muszę robić to znacznie częściej. Początkowo ratowałam się suchym szamponem, ale efekt jak wiadomo był krótkotrwały. Szukałam więc specyfiku strikte do tego przeznaczonego - i znalazłam! Szampony Joanna, przeciw przetłuszczaniu się włosów, które dodatkowo oczyszczają skórę gowy.


Pierwszy szampon z naturalnymi ekstraktami mięty i wrzosu to nowa propozycja dla osób mających włosy ze skłonnością do szybkiego przetłuszczania się. Wyciągi ziołowe działają na skórę głowy chłodząco i odświeżająco, dodatkowo wzmacniając włókna włosów i zapobiegając ich nadmiernemu przetłuszczaniu się. Włosy nabierają blasku, są lekkie i delikatne w dotyku. Odzyskują witalność, puszystość i sprężystość. Szampon świetnie się pieni, wystarczy kilka kropel aby pokryć nim całe włosy. Skóra głowy także jest czysta iświeża - szampon nie podrażnia, nie powoduje wzmożonego wypadania, zaś dokładnie oczyszcza z nadmiaru sebum. Receptura drugiego oparta jest na ekstraktach z brzozy i łopianu, wzmacniających cebulki włosowe i działających regulująco oraz tonizująco.


Zdecydowane zalety obu produktów: 
  • ładnie się pienią; zapach ziołowy, nie dokuczliwy
  • świetna konsystencja, nie jest zbyt gęsty żeby był problem z nałożeniem ani zbyt płynny żeby przelewał się przez palce, w sam raz
  • działa jak obiecuje producent, oczyszcza i odświeża skórę głowy, unosi włosy u nasady, trochę usztywnia włos jak to ziołowe specyfiki.
  • Dostępny w prawie każdym markecie i małych osiedlowych sklepikach
  • mimo SLES i innego wszelkiego zła w składzie, jest moim zdaniem mniej agresywny niż Barwa czy Familijna seria, także używam regularnie i śmiało.
  • cena: lubię tanie i skuteczne kosmetyki


Lubicie kosmetyki z Joanny? 
Macie swoich ulubieńców? 
Podzielcie się w komentarzach !
💬

You May Also Like

14 komentarzy

  1. Nie miałam tych szamponów, z Joany używam co jakiś czas fioletowego na rozjaśniane włosy. Ale chyba się nad nimi zastanowię. Niestety mam duży problem z przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię firmę ale nie miałam tych szamponów. Z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te szampony, bardzo lubię te zapachy. Jednak plączą mi włosy i musiałam się z nimi rozstać :] Pozdrawiam ciepło --> www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś szampony do włosów Joanny, ale powodowały u mnie łupież :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś szampony z Joanny ale nie współgrały z moimi włosami najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych szamponów, ale kocham ziołowe zapachy, także miętę i wrzos muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach obłędny :) ale jak widać wyżej dużo osób się na niego skarży :(

      Usuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale zaciekawił mnie :) Na pewno ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat sie zraziłam po szamponach tej firmy bo mi strasznie włosy platały :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szampony tej firmy ale tak jak piszę koleżanka wyżej włosy się troszkę po nich plączą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam z tym problemu ale faktycznie to duży minus :(

      Usuń
  10. Niestety szampony Joanny powodowały, że moje włosy były suche. Jednak lakiery do włosów w przeźroczystej buteleczce bardzo sobie chwalę - mają piękny zapach i dobrą wytrzymałość. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!