#13 KOSMETYCZNE NOWOŚCI - MEYBELLINE, PAESE I EVELINE



BŁYSZCZYK EVELINE - LOVERS | 12 zł |
Seria delikatnych błyszczyków o kremowej konsystencji, które uwodzą apetycznym owocowym zapachem. Nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, które fantastycznie odbijają światło i powiększają optycznie usta. Formuła została wzbogacona o olejek arganowy, który doskonale dba o delikatną skórę ust. Jeśli chodzi o wykonanie - ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie się nakłada. Jeden z lepszych błyszczyków jakie dotychczas miałam! 
  • 612
  • 613
  • 614
  • 615
  • 616
  • 617
  • 618
  • 619

CIEŃ PAESE - DIAMOND MONO | 15 zł |
Cienie do powiek  Paese o zwiększonej intensywności koloru są nasycone cudownymi, błyszczącymi pigmentami. Mają bardzo trwałe i oryginalnie kolory. Dopasowują się do koloru powieki dzięki czemu są idealne na świeży wiosenny makijaż. To pierwszy produkt tej firmy ale z pewnością powiększenie swoją kolekcję. 

 Mono 9 Mono 11 Mono 22



ROZŚWIETLACZ  W SZTYFCIE - MAYBELLINE STROBING STICK | 45 ZŁ |


  Dotychczas używałam produktów w paletkach - dawały średni efekt, więc postanowiłam zainwestować w lepszy. Padło na rozświetlacz w sztyfcie o kremowej konsystencji, która dealnie się rozprowadza, nadając skórze lekko perłowego blasku. Trend strobingu polega na rozświetleniu tych partii twarzy, na które pada naturalne światło. Stick jest wygodny, możemy ,,rysować" nim bezpośrednio po twarzy albo rozprowadzać produkt palcem. Dzięki temu twarz nabierze trójwymiarowości i blasku. Zdecydowane zalety produktu to bardzo lekka konsystencja i gruba końcówka w formie sztyftu  która ułatwia aplikację. Jak dla mnie, najlepszy rozświetlasz jaki w życiu używałam!



Znacie któryś z kosmetyków?
Dajcie znać w komentarzach!
💬

You May Also Like

25 komentarzy

  1. Cienie mają przepiękne odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie Pease są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości :) Zaciekawił mnie ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się błyszczyki. Ostatnio bardzo polubiłam taki efekt na ustach :) Muszę ich poszukać, bo mają fajne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kurcze nie korzystam z takich rzeczy bo i nawet bym sie nie umiała malować :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nic nie miałam i nie znałam wcześniej ( nawet z widzenia ) teraz postanowiłam że zużyje do 0 całą kolorówkę zanim coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale rozświetlacz mnie zachwycił :)

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten cień z Paese wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobał mi się Cień ;) Piękny , taki w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cienie tej firmy sama też posiadam kilka. https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne cienie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe produkty! :)
    Błyszczyk strasznie mi się podoba:3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely shades!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać że wszystkie produkty mnie zaciekawiły :) Pięknie!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Paese uwielbiam róż do policzków arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam podkład i błyszczyk z Paese, te cienie koniecznie muszę wypróbować! Uwielbiam tą markę. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękności <3
    same cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory wszystkiego :*
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cień z Paese wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!