#5 BABYLISS PARIS LOKÓWKA AUTOMATYCZNA CURL SECRET C1200E - pierwsze wrażenia


Wczoraj, dzięki współpracy z marką wczoraj dotarła do mnie moja pierwsza lokówka od BaByliss Paris. Zostałam ambasadorką tej marki i już jestem zachwycona! Po otwarciu dużego szarego pudła, przewiązanego różową wstążką ujrzałam nowiusieńką automatyczną lokówkę Curl Secret C1200E w srebrno-szarym kolorze. Dlaczego jest wyjątkowa? - to automatyczna lokówka, która pozwala na automatyczne nawijanie pasm, automatycznie wciąga pojedynczy kosmyk włosów, owija go wokół okrągłych ceramicznych elementów grzejnych a po usłyszeniu sygnału dźwiękowego uwalnia skręconego loka. Dzięki opcji zmiany czasu nagrzewania włosów oraz regulacji temperatury dostosujesz urządzenie pod siebie, jeśli ustawisz lokówkę na tryb:
  • 8 sekundowy - uzyskasz lekką zwiewną falę
  • 10 sekundowy - lok będzie lekko skręcony 
  • 12 sekundowy - pasmo będzie maksymalnie podkręcone i sprężyste

 Posiada takżę system ionic czyli jonizację, która dzięki nagrzaniu ceramicznych płytek pozwala na zamknięcie łuski włosa co gwarantuje efekt gładkich i lśniących włosów. Budowa lokówki: Trzeba przyznać że swoim wyglądem nie przypomina standardowych lokówek panujących dotychczas. Jest solidna i duża ale bardzo poręczna. Idealnie doprasowuje się do kształtu dłoni. Posiada długi kabel, co ułatwi używanie. 


 Jeśli chcesz zostać ambasadorką marki wejdź na:
 BABYLISS - TOTALLOOK
+babyliss@buzzmedia.pl
Zarejestruj się na stronie i weź udział w ankiecie!


Jak kręcić włosy?
1. Przez kręceniem nałożyłam na włosy lekki spray termoochronny. 
2. Podłącz lokówkę i poczekaj aż się nagrzeje
3. Dokładnie rozczesz włosy.
4. Umieść kolejne pasma włosów, a automatyczna
 lokówka precyzyjnie wciągnie je do środka.
5. Całość spryskaj lakierem.

Pięć prostych, które zajęły mi zaledwie 10 minut!

Muszę przyznać że automatyczne nawijanie to strzał w dziesiątkę! Mogę zapomnieć o poparzonych palcach i uszach. Włosy są dużo gładsze w dotyku i nabrały objętości.
 Jestem zachwycona tym efektem!  Kosmyki nabrały kształtu a lekkie fale prezentują się świeżo i młodzieńczo! Babyliss pomoże mi w codziennej stylizacji włosów.
 Koniec z prostymi włosami, nastaje era lekkich fal i loków!
 5/5 ★★★★★

💬
Próbowaliście już tej lokówki albo innych sprzętów?
a może macie swoje ulubione urządzenia od Babyliss
Dajcie znać w komentarzach!

You May Also Like

74 komentarzy

  1. Czekam na efekty kochana, obserwuje już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lokówka wydaje się świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wpis, zrób zdjęcia jak wygląda skręt włosów po użyciu lokówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś efektu końcowego :)
    Ja jak już to prostownica, a nie lokówka. Ale ta, musi być świetna, a przynajmniej na taką wygląda. Loki fajnie wyglądają na długich włosach :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt końcowy już jest! nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
    2. To świetnie. Właśnie widzę! Efekt bardzo mi się podoba - loki na krótkich włosach też mogą wyglądać super :) !

      Usuń
  5. Fajny efekt na włosach, podoba mi się bardzo taka lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Specjalnie dla niej zapuszczam włosy i mam nadzieje, że juz niedługo będzie moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pech chciał że ja zanim ją dostałam obcięłam :( ale pocieszam się tym że odrosną zdrowsze :)

      Usuń
  7. Uwielbiam kręcone wlosy dlatego musze ja miec! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka lokówka to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam jej i bardzo bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczne włoski! Mi marzą się sprężyste loki. Sądzę, że ta lokówka może być naprawdę dobra. Chcę ją!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka ;) W tradycyjnych lokówkach odstraszają mnie poparzone palce :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz włosy i fajnie to wyglada :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie umiem kręcić włosów... poza tym moje włosy wcale nie są podatne na takie zabiegi:) ale u Ciebie pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam podobną albo taką samą lokówkę tej firmy i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam lokówki, ale ta wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę lokówki Kochana :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka lokówka to od dawna moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta lokówka. Akurat ja posiadam całkiem inną, ale ta wydaje się być calkiem wygodna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super te loki :)
    Jestem pod wrażeniem efektu końcowego :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam już sporo dobrych opini na temat tej lokówki, może też kiedyś się skuszę, żeby jej wypróbować ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna fryzura *.* i bardzo przydatna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  24. oj uroczo! :) ciekawa jestem jaki efekt byłby u mnie
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Babyliss miałam prostownicę i była okej :) Wyglądasz przepięknie :) Świetny efekt :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie słyszałam, że produkty z babyliss są swietne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow chciałabym taką lokówke , świetna sprawa ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Świetna jest ta lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt bardzo fajny :) taka lokówka to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi się ta lokówka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny efekt naturalnych loków, takie są najlepsze!
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny efekt! Chciałabym taka lokowke:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie korzystam z lokowek ale ta wygląda ciekawie. Bardzo naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Babyliss!Niestety z lokówki raczej nie skorzystam bo prostuję włosy,ale właśnie z prostownicą tej marki i suszarką sie nie rozstaję! 😃

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny efekt! Uwielbiam Babyliss :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękne loki! a na dodatek fajną długość :) Ja właśnie testuję Curl Secret 2 :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie próbowałam tej lokówki, ale bardzo chcę ją kupić :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukam lokówki :D spadłaś mi z nieba ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. woooooow! Ale genialny produkt :D <3 http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem :)
    Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, świetny efekt na włosach :)

      Usuń
  41. Śliczne, delikatne fale! :) Dobrze Ci w takiej fryzurce. Sama chętnie bym wypróbowała taką lokówkę.

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie loki się niestety nie trzymają ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. super! Jak tylko odłożę trochę pieniędzy to też chcę kupić tą lokówkę :)

    majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ta lokówka spędza mi sen z powiek :) Jestem tylko ciekawa czy byłaby w stanie zakręcić moje długie włosy, bardzo pasuje Ci taka fryzura :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam loki mojej siostrze na mega długich włosach i spisała się jeszcze lepiej niż na moich :)

      Usuń
  45. Moja lokówka pochodzi z prehistorii. :P Przydałby mi się jakiś nowszy model.

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam do mnie. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam taką lokówkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Trzeba jednak trochę uważać, żeby nie wciągnęła źle włosów, bo może wtedy lekko powyrywać kosmyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to jeszcze nie zdążyło :) tez bardzo ja lubię, mój ideał <3

      Usuń
  47. Myślałam nad kupnem tej lokówki, ale na razie tradycyjna mi wystarcza :) Ale może za jakiś czas sobie taką kupię.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna lokówka, moja fryzjerka miała coś podobnego, co same wciągało pasma. :)

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych (jestem setną osobą, ha!) i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi bardzo miło! szczęśliwa setka! :*

      Usuń

Dziękuję że jesteś!