#8 PODKŁAD I ROZŚWIETLACZ W KAMIENIU INGRID - recenzja


W dzisiejszym poście przedstawię mój kosmetyczny strzał w dziesiątkę. Jest to podkład oraz puder rozświetlający od INGRID. Oby dwa produkty charakteryzuje niska cena i świetna jakość. Wybierając podkład zawsze byłam przekonania że  "im droższy, tym lepszy". Musze przyznać ze moja teza wielokrotnie się sprawdziła, ale nie tym razem...


|17 zł|

Kupiłam go zupełnie spontaniczne - zauważyłam że moja cera nieco zbladła a obecny podkład jest nieco za ciemny. Jeśli chodzi o podkład, wybrałam odcień "kości słoniowej", który idealne dopasowuje się do naturalnego koloru mojej twarzy. Ma gęstą, kremową konsystencję, nie zmienia koloru na skórze, pozostawia na niej uczucie delikatnej wilgotności czy lepkości, ale nie jest to nieprzyjemne, poza tym ma całkiem niezłe krycie. Nie zostawia efektu maski a kilku godzinach od nałożenia skóra nadal jest rozświetlona ale nie tłusta i świecąca, puder w kamieniu lekko matowi i utrwala cały efekt. 


| 20 zł |

Puder transparentny HD Beauty Innovation zapewnia długotrwały efekt matowej, wygładzonej i nawilżonej skóry. Nie pozostawia smug i plam, olej arganowy zawarty w składzie pudru odżywia, nawilża i uelastycznia skórę i jest polecany do każdego rodzaju cery.


Znacie produkty od Ingrid?
Macie swoich ulubieńców?
 Dajcie znać w komentarzach!
💬

You May Also Like

21 komentarzy

  1. Jeśli chodzi o podkład to dla mnie idealny jest od Estee Lauder, ale szukam jakiegoś dobrego, tańszego na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis, obserwuję:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się zachęcająco 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podkłady z Ingrid. Są bardzo dobre jak za tą cenę. Ja niestety kupiłam o wiele za ciemny (eh te sztuczne, drogeryjne światła), do tego przy wysychaniu jeszcze odrobinkę ciemnieje, ale mogę stwierdzić, że dobrze trzyma się twarzy i ładnie kryje. Kolejnym razem muszę pamiętać aby wziąć o kilka numerków jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i muzyka sprawia, że chce się go przeglądać, czytać i zostać na dłużej. Jeśli chodzi o post i kosmetyki. Doskonale je znam. Swego czasu bardzo długo używałam podkładów od ingrid ze względu na krycie podkładu oraz cenę. Teraz z biegiem czasu odkryłam nowe może i trochę lepsze kosmetyki, co nie znaczy, że do tych nie powrócę. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład mogłabym wypróbować :) od nich miałam bazę sylikonową i była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałaś mnie podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś korektor pod oczy z Ingrin i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego podkładu wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nieznane są mi kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam i nie znam :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie testowałam produktów tej firmy. Jak dla mnie to zupełnie coś nowego:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten podkład i bardzo lubię ;)
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Ingrid mam Ideal Face i Mineral Silk&Lift bo ich najjaśniejsze odcienie są bardzo jasne :) Lubię te podkłady, ale szału nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podkład i jak na razie dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może się skuszę na ten podkład ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam od nich podkład, nie dość, że się słabo trzymał to i kolor nie pasował :( A sporo osób mi go polecało

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam bo i nawet nie używam takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!