#6 WYJĄTKOWE UPOMINKI NA KAŻDĄ OKAZJE - eprezenty.pl


 Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście inspiracja na prezent dla bliskiej osoby.
Kubeczki łączą się tworząc kształt serca -  idealny pomysł na prezent dla bliskiej Ci osoby.
W końcu dla zakochanych każda chwila jest bezcenna, warto wiec nawet przy porannej kawie wyznać sobie miłość. Jeśli jednak brakuje Ci odwagi ten kubek zrobi to za Ciebie w bardzo romantyczny sposób, a uroczy nadruk wywoła uśmiech i poruszy niejedno serce!


 Następnym faworytem jest piękny spersonalizowany słoik / kubek z uchwytem i słomką! Bez wątpienia stanie się ozdobą stołu w okresie wiosennym i letnim. Bardzo solidnie wykonany.
 Dzięki szerokiej słomce idealnie nadaje się do koktajlów czy smoothies. Prezent dla osoby, która ceni sobie funkcjonalność i wygodę. Dodatkowo słoik na napoje uświetni każdą szampańską imprezę i stanie się inspiracją dla domowego barmana. 


 Szukasz idealnego prezentu dla bliskiej osoby?
Wejdź na https://eprezenty.pl/ 💐
Znajdziesz tam piękne kryształowe wazony, personalizowane kartki i inne ciekawe upominki!
Duży wybór wyjątkowych prezentów dla każdego, niezależnie od wieku czy okazji!

You May Also Like

14 komentarzy

  1. Ja jestem miłośniczka kubków - to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie kubki, masowo je kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubki sa świetne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy, dziekuję za odpowiedź u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo urocze te kubeczki nawet :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te kubki :) U mnie na blogu też jakiś czas temu dodawałam posta z prezentami z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny gadżety:)
    Co powiesz na wzajemną obs?
    czekam na komentarz, buziole:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!