#7 NIEZWYKŁE HERBATY REBELS - HIPSTEA


Cześć Kochani ! Wracam do Was z cudownym nastrojem i nową niezwykle ciekawą współpracą. Wczoraj dotarła do mnie pierwsza przesyłka od TEA REBELSDostałam od nich kilka rodzajów herbat, które będę przedstawiać w kolejnych postach, ale najpierw trochę o firmie - są to niezwykle smaczne, aromatyczne oraz pełne harmonii. Sześć smaków herbaty reprezentują wszystkie uczucia, których ludzie potrzebują, aby żyć życiem jakim pragną:

Revoltea - malina z brzoskwinią oraz yerba mate, energetyzuje i motywuje.

Transparentea -  cytrusowe połączenie pomaga stać się lepszym człowiekiem!

Piratea -  czyli wiśnia z rumem to herbata owocowa prezentująca wielką,
 ekscytującą zabawę ukrytą gdzieś w głębi duszy. 

Hipstea - herbata owocowa, która relaksuje wszystkich. 

Solidaritea - czarna herbata to podróż do duchowości. 

Idealitea -  egzotyczne owoce i zielona herbata oczyszczają umysł
 tak aby był gotowy na nowe doświadczenia.


 Jako pierwszą otworzyłam "HIPSTEA". Jak wyczytałam na opakowaniu jest to herbata na bazie mieszanki hibiskusa, rodzynek, dzikiej róży, czarnego bzu, malin oraz płatków bławatka. Muszę przyznać że to co zobaczyłam w środku przerosło moje wszelkie oczekiwania! Gdy tylko otworzyłam wieczko w całej kuchni dało się wyczuć niesamowity owocowy zapach, który powalił mnie na kolana! Poza aromatem zaskoczył mnie także wygląd całej mieszanki.Wygląda wyjątkowo prawda? Jeżeli chodzi o smak, jest bardzo intensywny, aromatyczny - czuć malinę, intensywny smak dzikiej róży oraz lekką nutę czarnego bzu.



 Parzenie: Pamiętajmy że aby wydobyć cały smak w przypadku herbaty owocowej (takiej jak ta na bazie hibiskusa) należy wsypać 1 łyżeczkę herbaty na 250 ml wody o temperaturze min. 95 stopni i parzyć pod przykryciem 3-5 minut. Ogromnym plusem są także oryginalne blaszane opakowania z podobiznami znanych i lubianych. W przypadku hipste'y jest to piękna i kobieca Marilyn Monroe. W puszkach można trzymać herbatki bez obaw o wywietrzenie.


 To chyba, ba! na pewno najlepsza i najzdrowsza herbata jaką w życiu piłam. 
Już jestem ciekawa czym zaskoczą mnie kolejne smaki i który okaże się bym moim ulubionym... więcej niebawem! Znacie TEA REBELS? Smakowaliście ich herbat? Dajcie znać w komentarzach!
💬

You May Also Like

19 komentarzy

  1. Nigdy o niej nie słyszłam ale wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Uwielbiam herbaty, a te wyglądają wyjątkowo zachęcająco :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście jestem bardziej kawoszem :) ale jak widzę takie ładne herbatki to czasem popijam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza zielona to ta z Japonii - https://midorigreen.eu/pl/12-japonska-herbata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, produkty tej strony wydają się być "autentycznie" Japońskie :)

      Usuń
  6. Nie piłam tej konkretnej herbaty, ale ogólnie herbaty bardzo lubię, mogłabym nawet powiedzieć że jestem ich miłośniczką :D mam w domu naprawdę wiele rodzai herbat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale wyglada bardzo interesująco :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, wygląda mega :D Aż dziw, że jeszcze nigdzie jej nie dorwałam! :D Na pierwszy rzut na bank pójdzie hipstea <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam herbaty! A najbardziej czarne i aromatyzowane lub z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!