#10 PEELING I ŻEL OCZYSZCZAJĄCY - LOREAL PARIS


Witajcie Kochani! Mój dzisiejszy post będzie dedykowany ulubionym produktom do oczyszczania twarzy od L'oreal Paris. Obydwa kosmetyki towarzyszą mi od bardzo dawna w codziennym myciu i oczyszczaniu twarzy. Prawie każdą cerę charakteryzuje to, że strefa "T" zwykle się świeci i pojawiają się na niej rozszerzone pory, a skóra na policzkach i kościach policzkowych jest bardziej jednolita i gładka.

Ideal Fresh - nawilża skórę oraz zapewnia jej optymalny komfort. Ma świeży zapach jest hipoalergiczna. Dla niektórych dużym minusem jest zawartość SLS, przez co skóra ma skłonność do przesuszania.

Ideal Soft - posiada bezzapachowa formułę, nie zawiera mydła ani parabenów.
Jest hipoalergiczna i dobrze tolerowana przez każdy rodzaj cery.


+ Odkąd stosuje oba produkty stan mojej cery bardzo się poprawił.
- Przy długim stosowaniu można zauważyć lekkie wysuszenie twarzy
+ skuteczne oczyszczenie i wygładzenie skóry
+ wydajny; starczają na około dwa miesiące stosowania
+ wygodna aplikacja
+ ładne opakowanie
+ idealna opcja dla niej i na niego.


Znacie te produkty od L'oreala? 
A może macie swoich ulubieńców?
Dajcie znać w komentarzach!
💬

You May Also Like

24 komentarzy

  1. Nie używałam tych kosmetyków, ale bardzo zainteresował mnie peeling :) Wypróbuję jak tylko zużyję aktualny. Sprawdź, czy w składzie jest SLeS - to pewnie będzie przyczyna tego, że kosmetyki wysuszają Ci skórę :/ Ja bardzo polubiłam żel Selfie Project, jest skuteczny i nie wysusza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w niebieskim jest :( ale za to mój chłopak jest bardzo zadowolony i niema problemu z wysuszaniem :)

      Usuń
  2. Nie miałam tego peelingu, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten peeling i był abrdzo fajny. Tak samo jak płyn do demakijażu z tej samej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WIdziałam je na półkach Kochana, ale do tej firmy jestem zrażona i staram się unikać ich produktów. Szczególnie że nie czuję, aby mi pomagały ale najgorsze że ta firma testuję na zwierzętach :( łeeeee Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę chyba zacząć bardziej interesować się takimi sprawami... aż wstyd się przyznać ale nie wiedziałam :( dobrze że są takie osóbki jak Ty! <3

      Usuń
  5. uwielbiam peelingi !

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki :* Lubie takie
    Jeśli chcesz abym poleciła twój blog u mnie w poście to proszę o klikniecia w link :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zmiana wyglądu bloga :) ! Bardzo ładnie tu teraz, przejrzyście :)
    Osobiście nie używam kosmetyków z loreal, a tych produktów to nawet nigdzie nie widziałam.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* a ja spotykam na każdym rogu :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię tego typu kosmetyki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety kiedyś dostałam uczulenia na ten "zielony"
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj to bardzo nie dobrze. Różowy jest bardziej "łagodny" :)

      Usuń
  10. Mnie zauroczył peeling z bielendy o którym kiedyś pisałam. Rewelacyjny jest i najlepszy z wszystkich jakie miałam możliwość do tej pory używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tonik z Loreala i byłam zadowolona :) Te produkty mnie kuszą....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie mam kosmetyków do pary, zawsze każdy z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te produkty też ich używam :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Składy mnie trochę smucą, ale nie raz prawie bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ta firma nieszczególnie podpasowała ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam różowy i jest świetny ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tych produktów ale wyglądają ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś różowy i bardzo lubiłam , ale najbardziej lubię pomarańczowy ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!