#9 CHRISTIAN BRETON - maska ze złotem pod oczy


 W dzisiejszym poście przedstawię wam kosmetyk z "górnej półki", który kilka dni temu dostałam w prezencie maskę pod oczy renomowanej marki Christian Breton. Jest to profesjonalna, luksusowa francuska marka pielęgnacyjna, promowana w prestiżowych Galeriach w ponad 50 krajach oraz także przez międzykontynentalne linie lotnicze. Koncepcja krioterapii w produktach gwarantuje maksymalną efektywność aktywnych składników roślinnych. Po raz pierwszy, złoto, czyli najcenniejszy minerał na Ziemi, jest połączony z darami morza. 

48,00 € |


Po pierwszym zastosowaniu efekt był widoczny "gołym okiem" skóra pod okiem jest rozświetlona a jej koloryt znacznie się zmienił. Maska idealnie się wchłonęła tworząc blask i pozostawiając skórę lśniącą i zdrowszą. Formuła zawarta w kremie poprawia i odświeża fakturę okolicy oczu. 
Jak używać ? Pozostawić na dolnej i górnej powiece na 10-15 minut, lekko ścierając wraz z resztkami obumarłej tkanki. Używać raz lub dwa razy w tygodniu, w zależności od potrzeb.


Musze przyznać że kompletnie nie znam się na składach produktów kosmetycznych, nie wiem co w nim dobre a co złe... Jeśli macie na ten temat wiedzę większą niż moja dajcie znać czy jest okej.


Znacie kosmetyki tej marki? 
Muszę przyznać że gdyby nie byłby to prezent raczej nie odważyłabym się na kupno 
- tym bardziej że w internecie mało o nim piszą. Używacie tak drogich produktów?
 Myślicie że faktycznie są dużo lepsze niż ich tasze zamienniki? 
💬

You May Also Like

26 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze tej maski, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jej bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezetuje się świetnie, ciekawe czy by dała radę z moimi cieniami..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Na pewno bym go nie kupiła, nie wydaję dużo na kosmetyki używam tanich a dobrych :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, ale jak to mówią " darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby" :P w życiu bym nie kupiła tak drogiego produktu, w tak małej tubce.
      Ja również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. nie używałam, ale muszę chyba kupić! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami też używam produktów z wyższej półki ale zazwyczaj gdy je dostanę raczej sama nie kupię z obawy przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Kilka razy byłam miło zaskoczona ale buble też się zdarzały. Fajnie że maska się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w życiu po tak drogą rzecz bym nie sięgnęła ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ale dostałam w prezencie od Kuzyna, więc testuje :D

      Usuń
  9. czasem lepiej zapłacić więcej za skuteczniejszy produkt. Często jednak tańsze kosmetyki są równie dobre. A jeśli nie ma różnicy, po co przepłacać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie maski wydaje się być świetne, uwielbiam dbać o skórę pod oczami, więc z przyjemnością bym ją wypróbowała. O marce czytałam na zagranicznych blogach, ale niestety nie miałam jeszcze okazji poznać ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to nie stosuję masek pod oczy, ale może wypróbuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie nie ciągnie akurat do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdaje się, że akurat w pielęgnacji twarzy, a tym bardziej oczu nie warto oszczędzać, ale z drugiej strony zawsze widząc PEGi mam mieszane uczucia, zupełnie nie wiem co o nich sądzić. Ciekawa jestem jednak tak czy inaczej Twoich dalszych odczuć w użytkowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra w okolicach oka znacznie się rozjaśniła a jej koloryt się poprawil ;) generalnie na duży "+"

      Usuń
    2. Najs :D Będę w takim razie miała ją na uwadze, a nuż gdzieś kiedyś trafi się w przekonującej cenie :)

      Usuń
  15. chętnie ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!