#4 " BELLE EPOQUE " - NOWY SERIAL W TVN

📹
 Już wiosną TVN wyemituje nowy serial pt. " Belle Epoque " 
Będzie to 10 odcinkowy serial kostiumowo-kryminalny inspirowany prawdziwymi historiami zbrodni z przełomu XIX i XX wieku. Akcja toczy się w latach 1905 r. w Krakowie - okres ten jest nazywany " piękną epoką". Serial będzie prezentował wszystkie blaski i cienie czasu pełnego kontrastów. Głównym motywem serialu będzie miłość i intryga. Dopełnieniem całości są piękne kostiumy i wyjątkowa muzyka. W rolach głównych w "Belle Epoque" wystąpią: Paweł Małaszyński, Magdalena Cielecka, Olaf Lubaszenko i Weronika Rossati. Ku zaskoczeniu widzów jedną z ról dostałą Julia Kuczyńska znana jako Maffashion - jestem bardzo ciekawa jak poradzi sobie w roli aktorki. Trzeba przyznać że po charakteryzacji wszyscy wyglądają bardzo autentycznie i zjawiskowo!










📹
Lubicie takie filmowe/serialowe klimaty? 
Będziecie oglądać? a może macie swoich ulubieńców?
Dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

22 komentarzy

  1. Dziękuje za komentarz. Możesz spojrzeć jeszcze raz czy jest ten przycisk na moim blogu? Zmieniłam ustawienia, może to zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne charakteryzacje :) Może obejrzę z ciekawości pierwszy odcinek i zobaczymy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni aktorzy:) Jestem ciekawa czy będzie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym serialu, ale słowo "zbrodnia" działa na mnie jak magnes :) z chęcią zobaczę, gdy tylko się pojawi :) piękne charakteryzacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego serialu, trailer zrobili świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym serialu. Nie wiedziałam, że będzie grała tu Maff :>
    Może skuszę się na obejrzenie jak wyjdzie:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nowym serialu i przede wszytskim nie spodziewałam się Maff jako aktorki w nim :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post dear! <3

    Follow my blog if you want and I'll follow you back----> Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię dobre seriale. Zachwycona byłam "Belfrem", więc BE też dam szansę :)
    A aktualnie męczę "Egzorcystę", jestem na 5 odcinku, ale jest dość ciężki w odbiorze :) Choć dla księdza Marcusa jestem w stanie znieść wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham seriale! "Belle Epoque" zapowiada się świetnie! Te kostiumy ♥
    I bardzo ciekawa jestem Maff jako aktorki! :D
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na ten serial
    masz świetny blog
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Polskie seriale to nie moja bajka, jednak ten wydaje się być dość ciekawy. Tak samo belfer jako Polska produkcja bardzo mi się spodobał co było zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na jego premierę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten serial to nowość jeśli chodzi o klimat całego serialu, jestem ciekawa efektów! ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tego serialu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam z niecierpliwością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, ja niestety zupełnie nie potrafię się dostosować do seriali. Wymagają ode mnie, aby w dany dzień o danej porze była przed telewizorem - a to u mnie akurat odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie klimaty, mam nadzieję, że nie zawiodę się na tym serialu

    OdpowiedzUsuń
  21. Trailer zapowiada intrygującą historię, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!